logo_for-web mediabells white

3 שיטות מוכחות להרחיק לקוחות ולאבד כסף

לחצו כאן לקבלת יעוץ ללא עלות>>

קשה להגיע ליעדים העסקיים שלך אם אין לך את החומרים ו/או המידע הנכון שיסייע לעסק שלך להגיע להצלחה שהיא מסוגלת להשיג. שלוש התובנות הללו יעזרו לך לייצר את העסק שתמיד חלמת עליו.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

האם אתה אויב השיווק הגרוע ביותר שלך?
היי, אני בטוח שלא היית מפנה את הלקוחות בכוונה … אבל כולנו טועים.
במאמר הבא תמצא כמה דרכים ניסו ואמיתיות לאבד מכירות ולנשק את הרווחים לשלום!

הסיחו את דעתם

  • אתה יודע על מה אני מדבר. ביקרת בדפי אינטרנט שבהם היו המון קישורים הניתנים ללחיצה. אתה מתחיל ללחוץ משם, פותח 10 מסכים … וכן, אתה שוכח מהו האתר המקורי ולמה לעזאזל היית שם מלכתחילה!

זה נכון במיוחד עבור משווקי אינטרנט. הרשה לי לשאול אותך … כמה קישורים ניתנים ללחיצה בדף האינטרנט שלך? אל תשלח את הלקוחות שלך למקומות אחרים לפני שביצעת מכירה. ברגע שהצופה יוצא למרעה ירוק יותר, סביר להניח שלעולם לא ימצא את דרכו חזרה.

תנו להם הפתעה לא נעימה

  • כנראה שביצעת רכישה, התחלת לכתוב את הצ'ק וגילית עמלות נוספות שאתה לא סומך עליהן לשלם. אף אחד אפילו לא הזכיר אותם עד שישבת שם עם עט ביד. אולי זו חבילת הנופש שחלמת עליה כבר זמן מה. נשארת לך בחירה … לחייך ולסבול, או לצאת בלי החופשה.

שום דבר לא משאיר טעם רע בפי הלקוח כמו תוספות של הרגע האחרון למחיר שהוא משלם. כן, לפעמים הם ממשיכים עם הרכישה, אבל בפעם הבאה הם יחשבו פעמיים לפני שהם סומכים עליך שתתן להם את הסכום האמיתי על המחיר … אם הם יחזרו אי פעם.

היו מקדימים! האם אתם מתכננים לגבות משלוח? אל תחכה עד שכבר ביצעו את הרכישה. יידע אותם מראש.
כשהם כבר יודעים שזה חלק מהעסקה, לא תהיה להם בעיה עם העמלות.

בלבל אותם

  • ״נחש נשך נחש…״
    האם אי פעם היית שם … איזה פריט הוא הקנייה הטובה והנכונה עבורך? יכול להיות שיצאת מבלי להחליט, מתוך מחשבה שתחזור מאוחר יותר. אבל עכשיו לגדול … האם חזרת?

לקוחות שעוזבים מבלי לבצע את הרכישה נמצאים בסיכון גבוה לשנות את דעתם לגבי ביצוע הרכישה בכלל. לכן חשוב לשמור על ההחלטה פשוטה ככל האפשר. בחרו "כן" או "לא" והבטחתם למעשה שהם יוצאים עם הפריט בשקית.

מקום השיווק מספיק תחרותי מבלי להקשות על הלקוח. שלושת המפתחות האלה לשליחת לקוחות, הם מפתחות שתרצה להיזהר מהם. אל תטעו למחוק את הרווחים שלכם.

קבלו למייל מידע חשוב על עולם הדיגיטל והשיווק

קבלו מיילים עם ערך למי שאוהב ללמוד

יכול לעניין אותך גם..

רוצים לקבל יותר לקוחות בעסק?
נעזור לכם בעזרת שיווק ממוקד תוצאות!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

Logo 500x500 px (13)

בואו נדבר

השאירו פנייה ומומחה לשיווק דיגיטלי יחזור אליכם בהקדם
או חייגו אלינו עכשיו ישירות לייעוץ ללא עלות: