logo_for-web mediabells white

רק תסביר לי מה זה אומר 10$ לקליק?

לחצו כאן לקבלת יעוץ ללא עלות>>

הופעתו של פרסום PPC שינתה את שיווק האינטרנט לנצח. שוק הצעות המחיר למילות מפתח עדיין כה חדש ובלתי מנוצל . הפערים בחיובי עלות לקליק של מילות מפתח מייצגים הזדמנויות אדירות שעדיין קיימות במדיה זו. בשביל אותם אנשים מעטים שלוקחים את הזמן להבין את הכלי השיווקי החשוב הזה.

שתפו את הפוסט

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter

10 $ לקליק – האם הם יודעים משהו שאנחנו לא יודעים?
השתמשתי בפרסום Pay-per-Click (PPC) מאז הקמתו לפני כשנתיים.
עם PPC, המפרסם מחויב רק כאשר אדם לוחץ על הקישור שלו.
הסכום שאתה בעצם משלם עבור כל קליק מכונה המחיר לקליק. אני חייב להודות, הייתי די עייף בהתחלה.
אבל מאז צפיתי במחיר של מילות מפתח מסוימות במנוע החיפוש מזנקות בסכום העולה על 10 $ לקליק!
השאלה הגדולה היא לא כמה זה עולה לקליק אלא כמה קליקים צריך כדי להשיג רכישה.
לא פעם שאלתי את עצמי, מדוע כל כך הרבה חברות ישלמו כל כך הרבה כסף על דחיפה אחת ויחידה באצבע המורה? התשובה פשוטה – זה פשוט עובד!

כיצד להצדיק 10 $ לכל קליק

הופעתו של פרסום PPC שינתה את שיווק האינטרנט לנצח.
הוא מייצג שוק חופשי בערך באותו אופן כמו eBay – הנשלט על ידי יחסי היצע וביקוש טבעיים. עבור ביטוי מילת מפתח כגון "גיבוש חובות", חמשת המפרסמים המובילים מוכנים לשלם עלות לקליק של $ 10.01, $ 10.00, $ 9.99, $ 7.00 ו- $ 6.97. התגובה הראשונה שלי הייתה, משהו חייב להיות לא בסדר בתמונה הזו – זה פשוט לא יכול להיות! אז הסתכלתי על הביטוי "ביטוח חיים", שבו חמשת הטובים ביותר נעים בין 7.00 $ ל 3.50 $. ואז יש תרופות כמו "Xenical" שנע בין $ 6.76 ל $ 6.74. ישנן דוגמאות רבות נוספות שבהן המחיר לקליק עולה על 6.00 $, 7.00 $ או 10.00 $, אך אתה מבין את הנקודה.
עובדת העניין היא שבעוד פרסום PPC יכול לעבוד די טוב – אך הוא גם יכול להיות כישלון מוחלט.
כאשר חברות מוכנות לשלם יותר מ- $ 5.00 לקליק, אתה יכול להיות די בטוח שהן הבינו כיצד לגרום לזה לפעול – אחרת הן לא היו משלמות את המחירים האלה.

כמה נבחרים

ראיתי מצבים רבים שבהם PPC יעבוד עבור חברה אחת אך לא עבור חברה אחרת בענף זהה, תוך שימוש באותן מילות מפתח. חברות גדולות וקטנות יסתכנו, יציעו שבוע -שבועיים, ואז יפרושו – לעולם לא יישמעו ממנה שוב. חלקם ייכנסו, יעלו את המחירים למעלה ואז ירדו בחזרה אל האפלה. המעטים הנבחרים המצליחים מצאו את הסוד – שילוב של סבלנות, נחישות, יצירתיות, בחירת מילות מפתח, ניהול וניתוח. הם עושים את החישוב, כל יום – הם מנהלים את ההצעות, כל יום – הם מחפשים מילות מפתח חדשות, כל יום – הם מנתחים את התוצאות, כל יום. נדרשת עבודה רבה כדי להבין כיצד לגרום לפרסום PPC להניב תוצאות, ואלו שיש להם מרוויחים כעת – כל יום.

מהי העלות של רכישה?

על מנת לקבוע אם פרסום ה- PPC שלך מוצדק, הדבר הראשון שעליך להבין הוא עלות הרכישה הנוכחית שלך – מה עולה עכשיו לרכוש לקוח או הזמנה חדשה? מדהים כמה מעט חברות יודעות מה עלות הרכישה שלהן. כדי לשמור על הפשטות, קח את סך כל הוצאות הפרסום שלך וחלק אותן במספר הרכישות החדשות (הזמנות או לקוחות), מה שאמור לתת לך הערכה גסה של העלות לרכישה שלך.
באופן דומה, לאחר הפעלת קמפיין PPC למשך חודש, אתה לוקח את סך הוצאות הפרסום מחולק במספר הרכישות. כמובן שמספרים גולמיים אלה אינם מוטלים בעלויות הניהול, אך הם עדיין מספקים השוואה בין "תפוחים לתפוחים".
ניהלתי קמפיינים של PPC בהם העלות הממוצעת לקליק הייתה 0.40 $ ואחרים שבהם היא הייתה 5.00 $.
נותרה השאלה המרכזית:
כמה קליקים נדרשים כדי להשיג רכישה? אם המחיר עבור כל קליק הוא $ 0.40 ולוקח 200 קליקים לרכישה, אז עלות הרכישה היא $ 80.00. אם העלות של כל קליק היא $ 5.00 ונדרשת 10 קליקים, עלות הרכישה היא $ 50.00.

איתור העקרונות

שתי נקודות מפתח חשובות:
(1) כמה עולה להשיג רכישת אינטרנט בהשוואה לשיטות מסורתיות? ו (2) מה הערך של לקוח חדש? בחלק מהעסקים לקוח חדש שווה 1,000 $, בעוד שבאחרים 10 $ בלבד.
בדרך כלל המחיר לקליק משקף ערך זה, אך מכיוון שהשוק עדיין קטן מאוד, ישנם פערים משמעותיים.
זוכרים את ביטוי מילת המפתח "איחוד חובות" למעלה? ההבדל בין העלות הראשונה לקליק האחרונה היה כ -30%. מצד שני, אין ממש הבדל בין שיעורי העלות לקליק עבור מילת המפתח "שיעורי".
מכאן אתה יכול להסיק שיש הרבה יותר תחרות על "טקסים" אז על "איחוד חובות". ההזדמנות היא בין הפערים בדוגמה הדיפרנציאלית של 30%.



שוק הצעות המחיר למילות מפתח עדיין כה חדש ובלתי מנוצל .
הפערים בחיובי עלות לקליק של מילות מפתח מייצגים הזדמנויות אדירות שעדיין קיימות במדיה זו.
בשביל אותם אנשים מעטים שלוקחים את הזמן להבין את הכלי השיווקי החשוב הזה, הזמן לפעול הוא עכשיו!

קבלו למייל מידע חשוב על עולם הדיגיטל והשיווק

קבלו מיילים עם ערך למי שאוהב ללמוד

יכול לעניין אותך גם..

רוצים לקבל יותר לקוחות בעסק?
נעזור לכם בעזרת שיווק ממוקד תוצאות!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי

Logo 500x500 px (13)

בואו נדבר

השאירו פנייה ומומחה לשיווק דיגיטלי יחזור אליכם בהקדם
או חייגו אלינו עכשיו ישירות לייעוץ ללא עלות: